Children's TV exec files lawsuit over documentary

[ad_1]

The TV producer says a docuseries falsely implied he “sexually abused children who worked on his shows”.

[ad_2]

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

×